Friday 16 December 2011

Perkahwinan gay pertama lelaki Melayu Islam Malaysia


Sebenarnya nie bukan blog pertama aku...tp nie adalah first personal blog aku....Selalunya aku bloging untuk band aku punye blog..so ini adalah first story aku...
Aku nak ucapkan takziah kepada Arif Alfian Rosli,Arif nie merupakan pelajar tajaan Petronas dan hilang dari keluarganya lebih kurang 3 tahun.Tupp! dah kahwin dengan seorang lelaki Ireland namanye Jonahtan.Pelik!sekarang takde yang pelik atau mustahil.


Sebenarnya mereka lost contact sejak tahun 2009 lagi.Then baru 3 hari lepas berita nie tersebar..Apa yang si Arif nie nak aku pown tak tau.Rupa ada,pelajaran pown ada...Tapi otak takdek,fikirlah kite agama Islam orang malaysia,nie telah memburukan menghina agama keluarga..
Elak-elakan la perkara macam nie,laknat tuhan dapt nanti silap 1 Malaysia kene nanti,Kadang perkara macam nie berlaku ianay akan menyebabkan ramai remaja yang akan terikut,selalunya acara perkahwinan gay/lesbian nie secara tertutup..mungkin lepas nie kaum yang sejenis akan berani buat majlis diaorang secara terbuka..Wahai ibu bapa jagalah anak anda...sekian...

No comments:

Post a Comment