Thursday 14 August 2014

Bayi Ditemui Dalam Longkang!

 Mayat bayi detemui dalam longkang sekitar deretan kedai 9 pagi tadi di Taman Seri Sg Pelek,Sepang.Menurut Ketua Polis Daerah Sepang Asisten Komisioner Mohd Yusoff Awang berkata,mayat berkenaan lebih kurang 2 kilogram ditemui penduduk sekitar kawasan tersebut.Bayi yang dipercai dicampak ke dalam longkang cedera di dahi.Bayi berkenaan di hantar ke hospital untuk bedah siasat.Astaga.....

Gambar berkenaan diambil oleh suami seorang pemilik akuan laman sosial "sista Anne"


*suami saya share pic & info ni dgn saya.. Sedih sgt tgk nasib si kecik ni.. Longkang akhirnya tmpt terakhir dia.. Xsanggup nk bayangkan betapa siksanya dia sewaktu dicampak di longkang ni dgn kepala dgn bdn terhentak dkt batu longkang itu.. Lepas tu mungkin lemas dgn air longkang yg kotor tu.. Allahuakbar..
Semoga si perlaku dpt hidayah drpd Allah Taala..




1 comment:

  1. Saya membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Narathiwat Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 1 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut (tidak perlu pengesahan pej Konsul).
    Sekiranya berminat JGN MALU JGN SEGAN, sila GOOGLE ke LINK ini :-
    kahwindithailandnarathiwat.blogspot.com ATAU 010-797 3044

    ReplyDelete