Tuesday 12 August 2014

Gempar!!! Gambar Muka Binatang Yang Rogol Budak 2 Tahun Sampai Mati!!!



Menyirap darah gua bila dapat gambar yang di wassap oleh sahabat gua kata ni muka satu antara tiga individu yang disyaki merogol budak umur 2 tahun sampai mati. P*** m** betul la mamat nie. Nie bukan manusia tapi binatang takda otak elok jer bagi makan anjing. Dikatakan mamat ni yang juga salah seorang perogol merupakan penagih dadah termasuk dengan ibu mangsa yang juga dilaporkan menjadi penagih serta menjalankan perniagaan dadah secara kecil-kecilan.





Ini pula dilaporkan adalah ibu mangsa yang buat muka "derk" bodo piang macam tak bersalah jer. Haramjadah betul la minah nie. Diceritakan ibu mangsa yang juga menjadi pengedar dadah kecil-kecilan bertindak di luar batas kemanusiaan bila bertindak menjual darah daging anak sendiri kepada mat pit lain atas sebab yang kurang pasti sebagai alat pemuas nafsu binatang tiga individu.

Mangsa pula dirogol secara bergilir-gilir hingga patah tulang pinggul dan akhirnya mengakibatkan kematian. Woi binatang! Tu budak kecik la dua tahun cakap pun tak pandai. Haramjadah betul la. Dilaporkan ketika kejadian berlaku si ibu membuat laporan polis dengan muka sadin kononnya anak hilang dan disyaki diculik. Rupa-rupanya si ibu pun bersubahat sama dengan binatang takda hati dan tak berperikenanusiaan.

Kat bawah ni gua kongsi petikan wassap yang gua terima dan dikongsikan di wassap group yang lain.
"Kes bdk 2 thun kene rogol n bunuh
Patah habis tulang pinggul budok tu dikerjakan..
org buat kije tu
Budak dadah..mok budak tu pon mkn dadah jgk..mok dia jual anok dia..n berlakon report polis konon x tahu ape..n anok dia kena culik..kejam..
Jumpe kat rumoh kasong taman permint
3 org buat kije ni..dpn belakang di rodok..
Mok sedara budok ni je yg meraung..mok budok relaks je..mcm x ade rase ape2..
Ni suspek
Org tebing tembah
Mggu lps jupe dgn pokyaa kt kdai aduka.. Ye bwk arwh tu
Mok sedare ye ada gok"i


sumber

No comments:

Post a Comment