Monday 11 August 2014

Pasangan Gay Terhangat 2014!




Selepas aku menonton video nie aku mengalami kemurungan yang amat sangat!Nak ke kiri pon tak boleh nak kenan pon tak boleh serba tak kena....Aku tak paham dengan budak jaman sekarang bukan rambut bukan main pailang lagi dalam hati bersilang-silang......

Pasangan ini dikenali dengan Qied Nazz & Syakie Syah meraka mengabadikan memori berkasih diorang dalam satu video yang pastinya bila korang tengok boleh mengalami kemurungan yang amat serius...Apa yang diorang fikir sampai boleh berkasih-kasihan dengan sama sepisis jangan jadi macam Ariff Sufian sa-
mpai dah kat luar negara lihat post Pasangan Gay Berkahwin kalau nak tau pasal Ariff nie la..

Haiii dunia akhir zaman muka boleh tahan tapi citarasa tak boleh tahan,perangai lagi tak boleh tahan bay-
angkan lah,satu hari ahli keluarga pasangan yang kiut miut nie jumpe video nie apa rasanya agaknya seirus
aku sanggup tengok video nie .

Berani pulak tuhh tunjuk muka,bawak la bertaubat jangan rosakan bangsa,agama dan negara kite,negara kite nie dah bermacam isu dah..okey bawak bertaubat...aku doakan pasangan nie bertemu jalan yang lurus lagi diredhai...Aminn...





No comments:

Post a Comment